28. apr. 2010

Facebook hekta!






Hva er det egentlig som gjør oss så hekta på facebook?

Jeg personlig må inn å sjekke profilen min på facebook flere ganger daglig, av og til sitter jeg på facebook i flere timer. Det har jo blitt det store og nye nettsamfunnet tydeligvis.

På facebook kan man se på bilder andre legger ut, se hva andre skriver på sin status, kommentere og chatte med venner. Og nesten alle har en profil på facebook.

Må le litt med tanke på hvor utbredt facebook er.
Før facebook tiden så var det slik at når du var ute på byen og traff en fyr du likte og ville gjerne bli bedre kjent med, så gav du han telefon nr ditt. Nå er det utvekslinger av navn, så var det bare å legge til enda en venn i vennelista. hehe. Altså du får jo sikkert mobilnr også, men facebook spørsmålet kommer først.

Jeg har hørt et par ganger på byen, på kafè og på busser at folk sier: Har du facebook eller?
Og jeg kan ikke ungå å flire litt da. Men hey, jeg skal ikke le av folk som gjør det, er jo på samme bølgen selv. hehe.. Men jeg syntes det bare er litt humorsitisk å tenke på.

Og jeg vet at Silje er enig med meg, for hu er like hekta på facebook hun også :P

Så er du like hekta på facebook som meg og Silje eller klarer du deg uten?




Skrevet av Linda :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar