13. mai 2010

Blir vi brune i sommer da?

Jeg er en av di heldige som har lys hud og freiner, og det skal MYE til før jeg får farge. (Linda også) Jeg hater det, men har akseptert det med årene. Nå har jeg faktisk begynt like freinene, hva er vel en himmel uten stjerner sant? ;)  Jeg synest det ser mer natulig ut med freiner. :)

Det er jo da mange andre alternativer for å bli brun, jeg har tenkt på mange av dem.
Jeg og Linda bruker litt selvbruningskrem og solarium, det er da i helgene da vi skal ut selvbruneren somregel blir brukt! Fullfartbrun? Ikke alltid like pent men.



Også er det jo det som re reklamerer sånn på tv for nå for tiden ( betakaroten.no ), hva skal man tro om det da? Funker det, noen som vet?

Ja også har vi det som jeg synest er litt ekstremt da, det som har fått kallenavnet Barbiedop. Eller Melanotan som det egentlig heter. Jeg har hørt mye stygt om det der, og jeg kommer ikke til å ta det. Selv om det ikke hadde vert feil å fått enda litt mer farge, men neitakk.. Da er jeg heller litt bleik en å ta sjansen på det der :)



Skrevet av Silje...

2 kommentarer:

  1. Det var godt sagt: Hva er vel en himmel uten stjerner? Derfor er et ansikt vakrest MED fregner.

    SvarSlett
  2. melanotan-1 (afamelanotide / Scenesse) er godkjent i Italia for lider av erytropoietisk protoporfyri (eng) (EPP). Stoffet induserer huden beskyttende eumelanin pigmentering som gjør disse folkene til å ha effekt av deres smertefulle fotosensitivitet redusert.

    Her er nyhetene om dette. (engelsk)

    Mer info: melanotan-1 Scenesse (engelsk)

    SvarSlett